lørdag den 6. august 2016

Foto-aften i går

I går var jeg med med Odsherred-fotoklub en tur på Vejrhøj, der ligger nogle få kilometer fra hvor jeg bor. Det er Sjællands 3. højeste punkt, og jeg synes, jeg lige ville vise nogle af de billeder, jeg tog.

















Vi mødtes først til pandekager i Christians store fine have, hvor jeg også fik fanget et par blomster i aftensolen.


Der var bl.a. et stort bed fyldt med de smukkeste høstanemoner





Jeg var ret fascineret af disse orangerøde montbretia, der nærmest glødede i aftensolen.



















En smuk og dejlig aften i godt selskab!

12 kommentarer:

  1. Lækkert! tak fordi du deler med os andre.

    SvarSlet
  2. Smukke billeder -jeg er vild med smukke himmelbilleder, men også dine blomsterbilleder er fantastiske.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  3. Skønne billeder du viser :-)

    SvarSlet
  4. Ja der er dejligt deroppe. Jeg fik nogle billeder med mobilen. de blev faktisk ret fine. Når motivet er godt bliver billederne det også :-)

    SvarSlet
  5. Fantastic pictures. Soooooo beautiful!
    Happy time
    Elisabeth

    SvarSlet
  6. De er fantastiske, Signe - både landskabsbillederne og dem af blomsterne :)

    SvarSlet
  7. Hej Signe!
    Vilka vackra bilder! Ett helt hav av Anemoner, vilken lycka, jag kämpar på med att försöka få dem att trivas hos mig.
    Ha det fint / Marika

    SvarSlet
  8. Du er intet mindre end en fantastisk blomsterfotograf.
    Tak for mange vidunderlige billeder!

    SvarSlet
  9. Hej
    fantastiske blomsterbilleder du har taget.
    Ja også naturen er skøn.
    Du forstår at fange det rette øjebliksbillede.

    Hilsen Bente.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...