onsdag den 5. april 2017

Blodblommen står på spring

De små blodblommeblomster er nærmest blevet mit varemærke (man kan se dem både her på bloggen fordelt ned gennem menuerne til højre, og så er de blevet mit logo på min fotograf-hjemmeside).

Det første blodblomme træ, jeg havde, var et, min datter forærede mig. Hun havde købt det til mig på en tur til Jylland, og vi plantede det i min gamle have. Træet blev stående, da vi flyttede, men heldigvis stod der også en lille blodblomme i min nye have.

Den stod lidt i vejen for min køkkenhave, så i efteråret blev den med gode venners hjælp flyttet til en ny plads op af hønsehuset på gårdspladsen. Jeg var lidt bekymret for, om den nu ville klare flytningen, men den ser ud til, at have klaret det i fin stil. Faktisk ser den næsten ud til at trives endnu bedre nu, men den fik også en masse god jord med sig i plantehullet, og lige om lidt vil den stå pyntet med masser af fine små lyserøde blomster.


1 kommentar:

  1. Hei. Nydelig. Det er bra når det ser ut til å trives på sin nye plass. Ønsker deg en fin dag.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...