lørdag den 15. juli 2017

Nyt astilbebed

Selvom det er udvidelsen af præriebedet, der er mest fokus på, så er der også kommet et andet nyt bed i min have. Jeg havde nemlig et par astilbe-fotomodeller, der havde brug for en blivende plads, og de har fået deres eget lille bed i overgangen mellem baghaven og lysningen.


Der er tre forskellige astilber, som man kan se her 

 Denne heder 'Look at me'

Her er det 'Spotlight' 

 Den sidste er 'Vision in red'

Og her er det så katten Tinka, der har det med at snige sig med på billederne, så nu tænkte jeg, at hun kunne få sit eget :-)

Ha' en rigtig dejlig weekend!

3 kommentarer:

  1. Hvor er dine billeder bare fine - et skønt bed du har fået lavet. Astilbe er fine, mine har ingen navne eller jeg kender dem ikke, men de står mellem alt det andet og forsvinder nemt lidt.

    SvarSlet
  2. Hei Signe. Astilber har jeg flere rundt omkring. En nøysom staude som er flott når den blomstrer. Tinka er en skjønn katt, klart den skal være med. God helg til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...